1 нұсқа
I.1.Етістіктің мақсатты келер шақ түрін белгілеңіз.
A) Барды.
B) Барар.
C) Бармақшымын.
D) Барғанмын.
E) Бара жатыр.
2.Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрлерін көрсетіңіз.
A) Жақты, жақсыз.
B) Хабарлы, сұраулы, лепті.
C) Жайылма, жалаң.
D) Жанама, тура.
E) Толымды, толымсыз.
3.–Мақ,-мек,-бақ,-бек жұрнақтары арқылы жасалатын шақ түрін белгілеңіз.
A) Бұрынғы өткен шақ.
B) Ауыспалы осы шақ.
C) Мақсатты келер шақ.
D) Ауыспалы келер шақ.
E) Болжалды келер шақ.
4.Қалай? қайтіп? қалайша? сұрақтарына жауап беретін үстеу түрі
A) күшейткіш
B) себеп-салдар
C) мөлшер
D) сын-қимыл
E) мекен
5.Жалқы есім қатары
A) Қалам, Өшіргіш, Кітап
B) Жел, Боран, Аяз
C) Қала, Аудан, Аймақ
D) Абай, Сәкен, Жамбыл
E) Сүт, Нан, Зауыт
6.Тұйық етістік
A) қуу
B) жабық
C) күл
D) түне
E) кірген
7.Бірінші жақтағы бұйрық рай
A) айтайын
B) барсын
C) отырыңдар
D) жазыңыз
E) кел
8.Негізгі сын есімді табыңыз.
A) Орманды.
B) Жазғы.
C) Таза.
D) Тастай.
E) Тәрбиелі.
9.Туынды сын-қимыл үстеуін анықтаңыз.
A) Қазір.
B) Ілгері.
C) Күнде.
D) Босқа.
E) Балаша.
10.«Дәрігер» туынды зат есімге қойылатын сұрақты анықтаңыз.
A) Қандай?
B) Не?
C) Кім?
D) Қалай?
E) Не істеді?
II.Мәтінді оқыңыз
Адам әлемдегі ең ақылды ,миы,ақылы бәрінен жүйелі
жаратылған. Адамдарға көп қасиет тән. Әр адам бүкіл жақсы қасиетке ие бола
алмайды. Бірақ соның ішінде ең керек қасиет –адамгершілік. Адаммгершілік- ол
адам болу деген сөз. Адамгершілік өте қарапайым нірселерден тұрады.
Ол-біріншеден амндасу,көмектесу, түсіну, қамқор болу, ұятты болу,барлығын орта
деңгейде ұстау қабілетіне ие болу қасиеттері. Адам болу дегеносы қасиеттерге ие
болу. Әр адам өзіне жауап беріп , өзінің айналасын бақылау керек .Адам болу
деген ақшаға бай болу емес, адам болу деген ақылды болу.
Мәтіннің
негізгі ойына сай мақалды табыңыз
А)Жақсының айтқаны келмейді,
Жаманың сындырғаны келеді
B) Ақымақ ішкен-жегенін айтады,
Ақылды көрген-білгенің айтады
C) Өзін ғана ойлаған, жамандықтың белгісі,
Өзгені де ойлаған адамдықтың
белгісі.
D) Сырласуға дос жақсы,
Сыйласуға жат жақсы
E) Жұмсақ ағаш құртқа жем,
Жұмсақ адам жұртқа жем.
2 нұсқа
I.1.Мақсатты келер шақты табыңыз.
A) Барар.
B) Үйренбек.
C) Барған.
D) Баратын.
E) Бара жатыр.
2.Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрлерін көрсетіңіз.
A) Жақты, жақсыз.
B) Хабарлы, сұраулы, лепті.
C) Жайылма, жалаң.
D) Жанама, тура.
E) Толымды, толымсыз.
3.Мақсатты келер шақтың –пақ,-пек жұрнақтары жалғанатын сөздерді табыңыз
A) Келу, қарау.
B) Ойнат, көрсет.
C) Оқы, жаз, айт.
D) Білдіру, салғызу.
E) Сөйлеу, түсіну
4.-ша, -ше жұрнағы арқылы жасалатын үстеу түрі
A) себеп-салдар
B) сын-қимыл
C) мезгіл
D) мөлшер
E) күшейткіш
5.Жалқы есім қатары
A) Қалам, Өшіргіш, Кітап
B) Жел, Боран, Аяз
C) Қала, Аудан, Аймақ
D) Абай, Сәкен, Жамбыл
E) Сүт, Нан, Зауыт
6.Тұйық етістік
A) қуу
B) жабық
C) күл
D) түне
E) кірген
7.Бірінші жақтағы бұйрық рай
A) айтайын
B) барсын
C) отырыңдар
D) жазыңыз
E) кел
8.Негізгі сын есімді табыңыз.
A) Орманды.
B) Жазғы.
C) Таза.
D) Тастай.
E) Тәрбиелі.
9.Күрделі сын-қимыл үстеуін анықтаңыз.
A) Лезде.
B) Босқа.
C) Бетпе-бет.
D) Түсте.
E) Жоғары.
10.«Дәрігер» туынды зат есімге қойылатын сұрақты анықтаңыз.
A) Қандай?
B) Не?
C) Кім?
D) Қалай?
E) Не істеді?
II.Мәтінді оқыңыз
Дүниеде өлмейтін үш нәрсе бар: ол- ұстаздық, шаруашылық, саудагерлік. Ұстаз
болу үшін білім керек. Білімі бар кісі ғана басқаға сабақ бере алады, шәкірт
ұстай алады. Ал шәкірті бар кісінің ісі өлек емес. Екінші-шарашылық. Тілің
білсең, тілдей жерден жылдық қорек табасың. Ұстай білең, бір малдың жүз малға
тұратыны бар. Сондықтан, шаруашылықтың тетігін тапқан адам қор болмайды. Үшінші
–саудагерлік. Саудагерлік-жер танытады, ел танытады.
Мәтіннен қандай қортынды
шықпайды, анықтаңыз
A) Ұстаз болу үшін білімнің аса қажеттілігі жоқ
B) Ұстаз болу үшін білімді болу керек
C) Шаруашылықтың тілін білсең, көп пайда табасың
D) Саудагерлікті жақсы меңгерсең , ел танисың
E) Шәкірті бар кісінің ісі өлмейді
3 нұсқа
1.Етістіктің мақсатты келер шақ түрінде тұрған қатарын
көрсетіңіз.
A) Оқимын.
B) Оқымақпын.
C) Оқыған.
D) Оқыр.
E) Оқитын.
2.Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрлерін көрсетіңіз.
A) Жақты, жақсыз.
B) Хабарлы, сұраулы, лепті.
C) Жайылма, жалаң.
D) Жанама, тура.
E) Толымды, толымсыз.
3.Мақсатты келер шақтың –мақ,-бақ,-пақ жұрнақтары жалғанатын сөздер қатарын
анықтаңыз.
A) Тапсыру, жазу, айту.
B) Пісіру, кешіру, жүзу.
C) Келісу, есту, көру.
D) Білу, төгу, тапсыру.
E) Кешіру, келісу, жина.
4.Сын-қимыл үстеуінің сұрақтары
A) қанша? қаншама?
B) қашан? қашаннан?
C) қалай? қайтіп?
D) қалай? не мақсатпен?
E) не себепті? неге?
5.Жалқы есімді табыңыз
A) үй жануары
B) оқушы дәптері
C) Зайсан көлі
D) өзен жағасы
E) ағаш бұтағы
6.Тұйық етістік
A) отыр
B) келді
C) жуу
D) білген
E) оқыр
7.Бұйрық райда тұрған сөзді анықтаңыз
A) қадірлеймін
B) сөйлеген
C) танысқым келді
D) тұр
E) шығарса
8.Негізгі сын есімді табыңыз.
A) Орманды.
B) Жазғы.
C) Таза.
D) Тастай.
E) Тәрбиелі.
9.Негізгі сын-қимыл үстеуін табыңыз.
A) Әрең, зорға
B) Қолма-қол, жоғары
C) Жылдам, ширақ
D) Тезірек, алыс
E) Онша, анағұрлым
10.«Дәрігер» туынды зат есімге қойылатын сұрақты анықтаңыз.
A) Қандай?
B) Не?
C) Кім?
D) Қалай?
E) Не істеді?
II.Мәтінді оқыңыз
Адам әлемдегі ең ақылды ,миы,ақылы бәрінен жүйелі
жаратылған. Адамдарға көп қасиет тән. Әр адам бүкіл жақсы қасиетке ие бола
алмайды. Бірақ соның ішінде ең керек қасиет –адамгершілік. Адаммгершілік- ол
адам болу деген сөз. Адамгершілік өте қарапайым нірселерден тұрады.
Ол-біріншеден амндасу,көмектесу, түсіну, қамқор болу, ұятты болу,барлығын орта
деңгейде ұстау қабілетіне ие болу қасиеттері. Адам болу дегеносы қасиеттерге ие
болу. Әр адам өзіне жауап беріп , өзінің айналасын бақылау керек .Адам болу
деген ақшаға бай болу емес, адам болу деген ақылды болу.
Мәтіннің
негізгі ойына сай мақалды табыңыз
А)Жақсының айтқаны келмейді,
Жаманың сындырғаны келеді
B) Ақымақ ішкен-жегенін айтады,
Ақылды көрген-білгенің айтады
C) Өзін ғана ойлаған, жамандықтың белгісі,
Өзгені де ойлаған адамдықтың
белгісі.
D) Сырласуға дос жақсы,
Сыйласуға жат жақсы
E) Жұмсақ ағаш құртқа жем,
Жұмсақ адам жұртқа жем.
4 нұсқа
1.Етістіктің мақсатты келер шақ түрін көрсетіңіз.
A) Қыдырып жүрмін.
B) Қыдырғанбыз.
C) Қыдырармыз.
D) Қыдыртпақ.
E) Қыдыратынбыз.
2.Келер шақтың түрлерін белгілеңіз.
A) Нақ, жалаң, ауыспалы.
B) Жедел, бұрынғы, ауыспалы.
C) Болжалды, мақсатты, ауыспалы.
D) Бұрынғы, жедел, ауыспалы.
E) Мақсатты, жедел, бұрынғы.
3.Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрлерін көрсетіңіз.
A) Жақты, жақсыз.
B) Хабарлы, сұраулы, лепті.
C) Жайылма, жалаң.
D) Жанама, тура.
E) Толымды, толымсыз.
4.Әрең, ақырын, лезде деген үстеулердің мағыналық түрі
A) сын-қимыл
B) мақсат
C) себеп-салдар
D) мекен
E) мезгіл
5.Жалқы есімді табыңыз
A) Оқушы
B) Анар
C) Тақта
D) Жаңбыр
E) Көл
6.Тұйық етістік
A) отыр
B) келді
C) жуу
D) білген
E) оқыр
7.Бұйрық райда тұрған сөзді анықтаңыз
A) қадірлеймін
B) сөйлеген
C) танысқым келді
D) тұр
E) шығарса
8.Негізгі сын есімді табыңыз.
A) Орманды.
B) Жазғы.
C) Таза.
D) Тастай.
E) Тәрбиелі.
9.Негізгі сын-қимыл үстеуін табыңыз.
A) Әрең, зорға
B) Қолма-қол, жоғары
C) Жылдам, ширақ
D) Тезірек, алыс
E) Онша, анағұрлым
10.«Дәрігер» туынды зат есімге қойылатын сұрақты анықтаңыз.
A) Қандай?
B) Не?
C) Кім?
D) Қалай?
E) Не істеді?
II.Мәтінді оқыңыз
Дүниеде өлмейтін үш нәрсе бар: ол- ұстаздық, шаруашылық, саудагерлік. Ұстаз
болу үшін білім керек. Білімі бар кісі ғана басқаға сабақ бере алады, шәкірт
ұстай алады. Ал шәкірті бар кісінің ісі өлек емес. Екінші-шарашылық. Тілің
білсең, тілдей жерден жылдық қорек табасың. Ұстай білең, бір малдың жүз малға
тұратыны бар. Сондықтан, шаруашылықтың тетігін тапқан адам қор болмайды. Үшінші
–саудагерлік. Саудагерлік-жер танытады, ел танытады.
Мәтіннен қандай қортынды
шықпайды, анықтаңыз
A) Ұстаз болу үшін білімнің аса қажеттілігі жоқ
B) Ұстаз болу үшін білімді болу керек
C) Шаруашылықтың тілін білсең, көп пайда табасың
D) Саудагерлікті жақсы меңгерсең , ел танисың
E) Шәкірті бар кісінің ісі өлмейді
Дискрипторлары:
Тестлеу жұмыс -1 дұрыс жауап-1 ұпай
Жоғары- 10 ұпай
Мәтінмен жұмыс- Дұрыс жауап-2 ұпай
Бағалау
10-12ұ- «5»
6-9 ұ – «4»
2-5 ұ –«3»